Wanneer je niet tevreden bent

Wij vinden het belangrijk dat je goed geholpen wordt. Mocht er iets niet naar wens zijn verlopen, dan horen we dat graag.

Wanneer je niet tevreden bent over het CJG of iemand van het CJG, bespreek dat dan vooral met je contactpersoon. Je contactpersoon gaat dan met jou in gesprek om te kijken of er een oplossing kan worden gevonden. Wanneer dat gesprek voor jou niet tot een bevredigend resultaat leidt, is het mogelijk een klacht in te dienen.

Klacht over het CJG

Heb je een klacht over het CJG? Hiervoor kun je contact opnemen met de coördinator van het CJG. Dit doe je door naar ons algemene nummer te bellen (030) 8200 227 of door een mailtje te sturen naar info@cjgzeist.nl en te melden dat je een klacht hebt. De coördinator zal dan contact met je opnemen.

Klacht over een jeugdhulpaanbieder

Heb je een klacht over een jeugdhulpaanbieder waarnaar het CJG je bijvoorbeeld heeft verwezen? Dan kun je bij die aanbieder je klacht indienen.

Klacht over de gemeente

Heb je een klacht over een ambtenaar van de gemeente? Dan kun je de klacht bij de gemeente indienen. Op de website van de gemeente Zeist is te vinden hoe je dit kunt doen. Ook kun je bellen naar 14 030.

Hulp nodig bij het indienen van de klacht?

Wanneer je er niet uitkomt met de medewerker van het CJG, kun je ondersteuning krijgen van een onafhankelijke vertrouwenspersoon van het Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ). Deze ondersteuning is gratis.

Je kunt contact opnemen met het AKJ via hun contactpagina of 020 521 9950. Ook als je vragen hebt of advies wilt rondom het indienen van een klacht, kun je terecht bij het AKJ.

Vragen?

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met het CJG via (030) 820 02 27, of info@cjgzeist.nl.